دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

در حالي كه سپاهان هفته‌ گذشته مي توانست با توجه به توقف تراكتورسازي با يك پيروزي قهرماني خود را مسجل كند، مقابل همشهري خود متوقف شد تا همه چيز به روز آخر كشيده شود. در آن سو استقلال نيز با پيروزي در خانه نفت آبادان بار ديگر خود را به كورس قهرماني رساند.

هفته‌‌هاي پاياني ادوار گذشته ليگ برتر همواره با اتفاقات جالب و به ياد ماندني همراه بوده است. از شكست استقلال مقابل ملوان در فصل نخست ليگ حرفه‌اي گرفته تا پيروزي تاريخي پرسپوليس مقابل سپاهان در دقيقه 96 و شكست سنگين ذوب آهن در خانه فولاد كه باعث شد قلعه نويي جمله معروف «جلالي خيلي مرده» را بگويد و براي دومين بار با استقلال به قهرماني برسد، همه و همه از اتفاقاتي است كه تماشاي رقابت‌هاي پاياني ليگ يازدهم را جذاب‌تر از هميشه مي‌كند. آيا سپاهان براي سومين سال متوالي قهرماني را به دست مي‌آورد؟ يا سرنوشت ديگري براي جام يازدهم رقم خواهد خورد؟

* استقلال تهران ـ نفت تهران ، ورزشگاه آزادي، ساعت 19:20

آبي پوشان تهران كه پس از تساوي خانگي مقابل شهرداري تبريز در هفته‌ سي و دوم و به وجود آمدن اختلاف پنج امتيازي با سپاهان تقريبا قهرماني را براي خود از دست رفته مي‌ديدند، با پيروزي ارزشمند در خانه نفت آبادان و تساوي دو تيم ديگر بالاي جدول در هفته‌ آخر اميدهاي بيشتري براي قهرماني دارند.

پرويز مظلومي و شاگردانش كه براي صعود از گروه خود در ليگ قهرمانان آسيا چهارشنبه ديداري حساس در ازبكستان خواهند داشت، در ليگ هم تمام قواي خود را صرف كسب بهترين نتيجه‌ خواهند كرد.

در آن سوي ميدان نفت هم انگيزه‌هاي خاص خود را دارد. شاگردان حسين فركي كه تعطيلات نيم فصل را با حضور در رتبه دوم جدول به پايان برده بودند حال در كنار صبا رقابت تنگاتنگي براي كسب سهميه آسيا و چهارم شدن در ليگ را دارند.

* تراكتورسازي ـ ملوان ، ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز، ساعت 19:20

امير قلعه نويي كه گفته بود كار او تازه از فصل بعد در تراكتورسازي شروع مي‌شود، از تساوي تيمش مقابل مس سرچشمه به حدي ناراحت بود كه پس از بازي با اصغر شرفي درگيري پيدا كرد و دستيار او هم با لحن شديدي انتقاد كرد. با اين حال تراكتورسازي هنوز سه امتياز از سپاهان عقب است و تبريزي‌ها بايد علاوه بر كسب سه امتياز مقابل ملوان تمام هم و غم‌شان اين باشد كه سرچشمه، سپاهان را ببرد.

* سپاهان ـ مس سرچشمه، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ـ ساعت 19:20

كرانچار پس از بازي با ذوب آهن گفت كه از امروز سپاهان را قهرمان ليگ بدانيد! اگر منطقي هم فكر كنيم شكست دادن مس سرچشمه‌اي كه چند هفته‌ است سقوطش به دسته پايين‌تر مسجل شده، نبايد كار چندان سختي براي تيم صدرنشين و مدعي قهرماني باشد كه در خانه خود به مصاف اين تيم مي‌رود، اما فوتبال هميشه بر اساس منطق كار نكرده. نمونه بارز آن ليگ نخست حرفه‌اي بود كه استقلال در هفته‌ آخر مقابل ملوان تنها به يك تساوي نياز داشت ، اما با شكست مقابل اين تيم قهرماني را از دست داد و پرسپوليس جام را بالاي سر برد.

با اين حال مس سرچشمه كه هفته‌ گذشته تراكتورسازي را متوقف كرده بود، اين انگيزه را دارد كه با كسب نتيجه‌ خوب مقابل سپاهان به نوعي ثابت كند كه آنقدر‌ها هم تيم ضعيفي نبوده و قدرتش بيشتر از اين‌ بوده است.

* فولاد ـ پرسپوليس، ورزشگاه الغدير اهواز، ساعت 18

ورزشگاه جديد الغدير اهواز ميزبان مصاف حيثيتي شاگردان دنيزلي در آخرين هفته‌ ليگ برتر است. پرسپوليس كه هيچ وقت در ليگ برتر در رده پانزدهم قرار نگرفته بود، در اين فصل با شاهكار دروازه‌بان‌ها و خط دفاعي‌اش و دريافت 12 گل در سه بازي اين رتبه را هم در تاريخ حضور خود در ليگ برتر ثبت كرد. با اين حال سفر ناگهاني دنيزلي به تركيه و تعطيلي دو روزه تمرين‌هاي سرخپوشان بر آشفتگي‌هاي اين تيم مي‌افزايد. حتي هنوز مشخص نيست كه دنيزلي براي هدايت تيمش مقابل فولاد به ايران بيايد يا نه. چيزي كه مشخص است پرسپوليس با نتايج عجيب خود در اين فصل حداقل سقوط نكرد تا هواداران بي‌صبرانه منتظر پايان اين فصل كابوس وار باشند.

مجيد جلالي و شاگردانش كه در هفته‌‌هاي گذشته روند خوبي نداشته‌اند، در اين بازي براي اعاده حثيت مقابل پرسپوليس به ميدان خواهند رفت.

* فجرسپاسي ـ صباي قم، ورزشگاه حافظيه شيراز، ساعت 19:20

فجرسپاسي با آمدن محمود ياوري خود را به يك باره از انتهاي جدول جدا كرد و حالا نگراني بابت سقوط ندارد. آن‌ها اين هفته‌ ميزبان صبايي هستند كه تا دو ، سه هفته‌ پيش فاصله امتيازي خوبي با نفت تهران داشت و مي توانست به راحتي رتبه چهارم را براي خود قطعي كند، اما تساوي هفته‌ گذشته آن‌ها مقابل مس كرمان سرنوشت چهارمين سهميه آسيايي را به اين هفته‌ موكول كرد.

عبدالله ويسي كه زمزمه‌هاي جدايي‌اش از صبا به گوش مي‌رسد دوست ندارد فصل خوب خود و تيمش را بدون كسب سهميه به پايان ببرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 20 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

<